Wednesday 31 July 2013

Wajah Syafiq Rizal dan Nur Alia dalam novel Mr & Mrs EGO


salam sume..hai korang..macam mana puasa harini?penat?saya tak,sebab minggu depan da raya.yeay!excited lebih pulak.baju raya tak beli lagi.nak tunggu malam raya ada sale ! sale ! hehe..oh ye,siapa yg da baca kesemua bab novel Mr &  Mrs EGO?Sebenarnya sebelum ni sy dah update kesemua bab novel ni.Tapi sy kena deletekan separuh bab atas sebab2 yg tertentu :) maafkan saya  sebab tk dapat update kesemua bab novel ni.Bagi yg sempat baca novel ni sampai habis sgt beruntung,hihi.Tapi bg yg tak sempat jgn la sedih.InshaAllah kalau diberi peluang korang akan baca juga keseluruhan novel ni dan sampai ending lah korang dapat bce :)

Oh ye,agak2 korang kan masa korang baca novel ni apa bayangan korang tentang wajah hero dan heroin novel ni?Syafiq Rizal korang bayang macam muka sapa?Aron Aziz kah?shah rukh khan kah?hahaha..Tapi bagi saya muka Syafiq Rizal ni macam Remy Ishak.(da saya minat memang muka remy ishak la kua dlm kepala)hehe.Korang lak cam mana?mesti kua muka pakwe or husband korang kn?tak pon crush korang.hihi.

Kalau wajah Nur Alia ni saya bayangkan muka saya.hahaha!(PERASAN LEBIH!)Sy bayangkan muka Nur Alia ni macam Lisa Surihani..hehehehe..Bayangkn jeeeeeeee....kalau korang siapa lak?mesti muka korang kan..kan?hehe ala boleh je nk bayang muka sendiri.Nak baca novel ni kena feel dan khayal.Baru la best.Iyeke??Jgn smpai sengih sorang2 pulak kalau baca novel tu(rasanya ramai yg senyum2 kan bila baca novel?)hihi


Ok la setakat ni je nak bebel.Oh jap,mesti ramai tertanya tanya.kenapa saya tak letak gambar sendiri dalam blog ni kan?dan apa nama sebenar saya?Kenapa nama AiLeen?Hihi..Saya ni perahsia orangnya.Takpe satu hari nanti akan terbongkar identiti saya.hehe..Macam misteri la pulak kan.Itu tak penting,yg penting korang enjoy baca novel saya dalam blog ni.

InshaAllah novel baru akan menyusul dalam blog ni.Hope korang still jenguk2 blog ni tau.Saya sangat hargai dgn korang semua :)

AiLeen

4 comments:

  1. Saya nak baca sambungan novel MR % M/s Ego. PLEASE. Tolonglah masukkan sampai bab terakhir :(

    ReplyDelete
  2. unanana sorry sy tk boleh publishkan lagi..sy harap awak sabar menunggu ye :)

    ReplyDelete
  3. Mane smbgn novel mr&mrs ego..? next entry pliss...

    ReplyDelete
  4. knpe tk leyh post kesemua bab ?? best tau novel nie .. akak nk pasarkan kt pasaran ke ? hurmm .. klau blh akak hntr bab strnya ke --> fieqahcute99@gmail.com
    sy hrp akak nk hntrkn . sikit pon tk pe .. asl dpt thu ending ..

    ReplyDelete