Sunday 14 April 2013

Bahagian baru sudah diwujudkan..fotografi & quotes..dan juga Novel Mr&Mrs EGO BAB 11-20 coming soon..


Hi guys..ok bhagian foto dan quotes dah ada.so sebenarnya gambar dan kata-kata tu dari saya sendiri.sendirian berhad lah.. :) kalau ada gambar yg kurang cntik dan ada kata-kata yg kurang memuaskan u all boleh la komen ye..saya ni bukan photographer pon.sje suka-suka snap gambar :) ok kalau u all nak copy gambar dan quotes dari blog saya,saya alu-alukan.sharing is caring..kan..kan..:D so dun worry saya tak marah or saman kalau ada yg copy.ikhlas.. Ok nextt citer pasal novel..

Setakat ni saya dah siap dan masih tersimpan di file microsoft word saya.so bab seterusnya akan diupload di blog saya ni.sabar ye semua..ok la saya offline dulu.ada benda yg perlu diselesaikan..see yaa..!

AiLeen ^^,

No comments:

Post a Comment