Wednesday 20 March 2013

Dilemma oh Dilemma~


Dilemma?Mesti ada yg ingat lagu Nora dilema?ehh yeke tajuknye dilema?err saya kurang pasti,ce search kat youtube,betul tak..hehehe..Sape yg tk penah dilema kan?haha,,sebagai manusia mesti ada dilema,dilema mengenai perhubungan,dilema mengenai keputusan,dilema mengenai kehidupan,kan?Same with me,tgh dilema sebenarnye,,Kadang-kadang sampai sakit kepala,nak muntah-muntah memikirkannye,,kalau tak pikir camne nak selesai ?so kena lah kuat dan sabar menghadapinye.Nama pon ujian dari ALLAH kan,kita kena terima,kalau tak terima,kita tak redha lah dengan ujian yang ALLAH bg kat kita.


Mudah mudahan diberi petunjuk dari ALLAH,aminnn~sangatlah letih memikirkannye,badan pon rasa layu je sekarang,,tapi kehidupan perlu diteruskan,mungkin ada yang terbaik untuk kita kelak,InshaAllah~

So korang yg tengah dilema ke sedih ke gembira ke bersyukurlah kita masih diuji,seseorang yg diuji oleh ALLAH mereka adalah orang yg sangat bertuah,ALLAH bg kita ujian sebabnya  ALLAH sayang kita :)

Tak percaya?maaflah jika saya silap cakap or fakta ini salah,jika anda merasa was-was boleh rujuk dari siapa yg lebih pakar dalam bab ini.Saya hanya melontarkan apa yg saya fikirkan sahaja :)

Oh yaaa,sorry semua,blog saya masih kosong,masih kurang meriah,sibuk sikit jarang letak entry baru,inshaAllah kalau tak ada apa-apa hal saya akan post kan entry terbaru,Terima Kasih kerana sudi mengintai intai blog saya yg tk seberapa ni~ :)

No comments:

Post a Comment