Thursday 14 March 2013

Macam-macam akan menyusul nanti,,sabar ye !


Salam,,hey guys,,sorry my blog still underconstruction,,follower pon tiada lagi ni,hehe,,ok by the way,blog ni akan ada sudut cerpen,novel,koleksi gambar dll dari saya sendiri,dan juga tips2 akan dikongsikan,Semua akan coming soon,,so sabar kejap ye,Busy memanjang saya pon!hahaha...So next entry maybe novel bersiri daripada saya AiLeen tajuknyeh Mr & Mrs EGO.baru 3 bab saya sudah poskan di laman web Penulisan2u.Tetapi di blog saya juga akan saya publishkan.Hope cerita saya boleh membuatkan anda ingin membacanya lagi dan dpt memikat hati anda.Jika terdapat kesalahan,sorry ye,anda boleh sendkan komen anda bila sudah baca novel tersebut.Saya akan tingkatkan lagi penulisan saya.InshaAllah~



Ini adalah Cover Novel Mr & Mrs EGO...Wait and see yaaa :)

No comments:

Post a Comment